onsdag 11 februari 2009

Vet ni när jag somnade igår? Kvart över åtta!!! Gissa om jag var sleten... Vet inte vad det är med mig men nått skit i kroppen måste jag ha!!

Annars var jag på stan en sväng igår... Kollade lite kläder, köpte födelsedags present till pappa och var inne på Home edition och lämnade lite kort.. Kunde såklart inte gå därifrån utan att köpa en kruka för den skrek: Köp mig!


När jag kom hem hade mitt halsband kommit och det var jättefint! Livsglädje smycket köpte jag... Här ser ni det nästan längst ner på sidan.. Hade det på mig idag på jobbet och barnen kollade in det jätte noggrant och tyckte det var så fint! Även de vuxna såklart, men barnen är verkligen intresserade och nyfikna på ett annat sätt...

Nu ska jag tända en brasa i vardagsrummet, sen blir det kvällsmat och några avsnitt av "Supernatural" innan jag somnar... Mmmmmysigt!!!


***

Kram

3 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Oj då ...så tidigt..ja då var du allt sleten:)..fint halsband.....PIA

Penseldraget sa...

hej
första gången här...har kikat runt en lång stund bland dina fina bilder o inlägg....kommer gärna tillbaka =)
ha en skön helg
kram pia

Anonym sa...

Mycket vacker kruka! ;)

Kram.