måndag 9 februari 2009

Tycker jag har haft en lång helg den här helgen. I fredags var jag ute med mina tjejer på club28, chaffis var jag och hade super kul!!
Lördagen var jag och Kicki på vår helgpromenad runt går´n och det var så jobbigt :) Tycker man borde få bättre kondis nu men icke sa nicke..
På eftermiddagen så var det dags för dopet och det gick så bra så, var jätte mycket folk och vi hade det jätte trevligt. (Glömde ta kort på kortet jag gjorde)
I går hade jag en riktig slappar dag och det var så skönt! Vi fick mat hos mamma och pappa och sen kollade jag på tv hela dagen! Svärmor kom på besök och kollade in hur vår soffa blivit.

Fick en beställning av mormor som ville ha alla hjärtans dags kort så här kommer det.. Blev så himla sugen på att bara stämpla, det var längesen jag gjorde det..



***
Kram

1 kommentar:

Anna sa...

Jättefint kort...nu påminde du mig om att inte vi skickat några flyttkort än...men ska jag vänta tills jag lyckas scrappa ihop några får vi nog vänta ännu längre. Har de mesta sakerna hos mor i Arvika...men sugen blev jag! :)

Kram Anna