lördag 14 februari 2009

Kort

Har nog haft någon släng av någonting under veckan eftersom jag varit så himla trött.. Inte konstigt egentligen för det är väldigt många som har fått någon form av influensa denna vintern. I slutet av veckan vände det i alla fall för mig så nu är jag pigg igen.. I torsdags fyllde pappa år och idag är det kalas hos honom så jag har gjort ett födelsedagskort till honom under veckan.. Eftersom jag är väldigt inne på skisser just nu så gjorde jag efter en skiss på kortskissen. Två kort blev det och jag har använt mig av samma skiss..



***

Kram

3 kommentarer:

Lena sa...

Halloj! Jisses så produktiv du är...jättefina!!! Kollar du inte din mobil längre...jag strävar och smsar men inte får jag ngt svar!!! Vi kanske kan höras av imorgon!! Stor kram på dig!!! // Anna ♥

SOPHIA... sa...

Vad kul att du hittade till min blogg...måste säga att du är väldigt händig och gör mycket fint pyssel :)

Home No.1 sa...

hej och tack för titten=)
Ser kul ut det där!
Kram Annica.