söndag 29 januari 2012

Igår infann sig äntligen lite extra energi hos mig! Under en period nu har jag haft något underskott av just den varan så ingen är gladare än jag när den kom tillbaka! :) Hann att tvätta flera maskiner, städa iaf två rum rent, leka med Almisen och fika med mamma och pappa. Dessvärre hann jag inte med att umgås med mormor så jag tror jag tar mig en sväng bort till henne idag, längtar efter Alma hon.. Alma gillar mormor så himla mycket och det är jag så tacksam för! Kan ju vara så ibland att småbarn tycker det är jobbigt/läskigt med gamla människor men Alma är nästan tvärtom.. Hon klättrar och ska bäras av mormor som om hon är vilken person som helst, kan ärligt erkänna att man blir lite svett. Hur det än är så är mormor 98 år och har inte direkt så mycket krafter kvar att lyfta och dras iväg med..

***

Idag blir det nog förhoppningsvis fortsättning på den dagen som avslutades igår.. Jag har en del kvar att göra innan allt är prima, dessutom ska jag försöka mig på lite plugg och ut på långpromenad.. Har en känsla av att jag inte hinner så mycket mer än så och det kommer jag vara alldeles nöjd med!

***

Kram på er!

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Härligt när energin kommer tillbaka :)