lördag 7 januari 2012



Den lediga veckan börjar ta slut och till veckan vankas det jobb igen! Nu är det dags att ta nya tag inför vårterminen och jag tror att denna terminen kommer att gå fort. Känner det på mig.


Veckan har bestått av att tittat på skidor, tagit långa promenader, träffat kompisar och umgåtts med Alma. Får erkänna att jag inte gjort så många knop hemma, men varför ska man göra det när man är ledig egentligen? Nej, bort med det dåliga samvetet! Jag har gjort det jag känt för och det är jag glad för!! :)


Idag däremot har jag bakat vaniljbullar och de såg ut som att de skulle bli katastrof men de blev faktiskt helt ok ändå. Alma var i allafall jätteglad över att få vara med och baka dem, sen var det ett väldans tjat om mela bulle. Ja, även fast hon heter Nordahl så har hon Elofssons blod i sig, det går inte att ta miste ;)


***


Mitt processdokument blev godkänt och det är så himla skönt! Nu väntar vi bara på att få tillbaka vår gruppuppgift och sen är allt klart! Har sökt en kurs under vårteminen också men den ser mörk ut för mig, men det går nya tag! Till hösten, kanske....


***


Nu ska jag snart lägga mig framför tv:n och slappa! Ha en skön kväll!



Kram

Inga kommentarer: