lördag 21 januari 2012

Då har det nästan gått en hel vecka igen! Tänk att tiden kan gå så otroligt fort! Fick ju en väldigt trevlig överraskning i måndags så nu har jag verkligen fått tänka om. Under veckan har jag försökt lärt mig deras sida som vi ska använda oss av i kursen och nu börjar jag allt få lite pejling på den. Det jag tycker är svårt med en distanskurs är att tolka uppgifterna på rätt sätt. Hur det än är så tycker jag att det är mycket lättare när någon berättar en uppgift för mig. Då kan man ställa frågor med en gång om det är något man undrar på. Självklart har vi ju lärare även i denna kursen som man kan fråga men jag tycker ändå inte det är riktigt samma sak.

***

Idag har det varit en riktig slappardag, eller slappardag? Jag har varit ute och gått två gånger men i övrigt har det inte hänt så mycket. Vi hade pubkväll här i Perserud igår och det tog på krafterna.. Kanske har lite med vinet att göra men det säger vi inte till någon. ;)

***

Ha det bra!


Kram

Inga kommentarer: