måndag 11 april 2011

Tänk...

att tiden går så himla fort! Vart tar den vägen? Iofs så har jag haft fullt upp under helgen och då brukar ju tiden gå därefter men ändå... Känns som om jag skulle behöva några mer timmar på mitt dygn...

I fredags tog vi oss en tur till mamma och pappa, där vi badade Alma i badkaret. Hon tycker det är så himla kul att bada och eftersom inte vi har något badkar så försöker vi åka dit och bada någon gång per vecka. Det är vatten högt och lågt men vad gör väl det när man ser Almas ögon glittra som diamanter.. :)


***
I lördags var jag och mamma på ett inredningsparty och så himla mycket fina saker det finns... Skulle egentligen kunna handla ihjäl mig men eftersom jag hade ett blingo party (barnkläder) hos mig igår och för några veckor sen hade jag tupperwareparty så fick jag hålla lite i pengarna denna gången... ;)

***



Kram

2 kommentarer:

Morfen sa...

Jaa, tiden går hemskt fort. Lilla sötsmulan, så gullig ute på vårpromenad. Toksöta bilder. :)

Bara Sara sa...

Hej Sara! Läser Anna Rosenäs bliogg och fattar först nu att de är du som är "drullputta". Va stor hon blivit er lilla tjej - visst är hon född i december eller nåt? Pappa Claes pratar alltid så gott om dig... Sara W