söndag 17 april 2011

Det...



...får bli ett söndagsinlägg idag känner jag! Kortet ovanför har jag gjort efter en skiss från Kortskissen, som även hade en tävling denna veckan.. Jättemånga fina tolkningar!
Veckan som gått har varit ungefär som vanligt.. Fick extra energi efter att jag träffade några tjejkompisar i torsdags.. Vi var och fikade på city och det var så himla längesen jag skrattade så mycket! Kommer leva på det länge.. ♥

***

Planterat blommor och fått påskfint ute har jag hunnit med också.. Alma älskar att vara ute och nu när vi inte behöver ha på oss så mycket kläder längre så har hon också kunnat vara med.. Jag la i jord i krukorna och Alma öste ur, men men hon hade kul iaf ;)
Annars tycker hon det är mest kul att gå upp till vägen där bilarna kommer... Blir ett fasligt spring vill jag lova...

***

Nu ska vi alldeles snart se på film..
Ha det bra!

Kram

Inga kommentarer: