måndag 4 april 2011

Nu...

..är det måndag igen och jag har äntligen kunnat jobba! Jag var hemma hela förra veckan pga knäet och jag trodde nästan inte att det skulle gå att jobba idag. Men det gjorde det! Ont har jag haft men det är inte värre än vad det har varit här hemma.

***

I fredags blev jag bjuden på fredagsmys hos en granne, det tillsammans med super goda pajer och ett glatt gäng med glada tjejer blev en riktig succé! Jätte trevligt!

***

Annars tycker jag inte att jag gjort så mycket... Bakat en mjuk pepparkaka och sen har jag såklart pysslat i massor! :) Tiden går så himla snabbt när man gör det så det kan vara därför som jag inte har hunnit med så mycket annat.

***

Kram

1 kommentar:

Morfen sa...

Skönt att du kunde jobba igen, det är jobbigt när man har ont såklart, men det är drygt att gå hemma också. När man jobbar längtar man efter ledighet, men när man är hemma för att man inte kan jobba så längtar man efter jobbet.. :) Kram på dig!