tisdag 14 september 2010

Nu...


...har jag hunnit fylla 30 år också! :) Jag fyllde år i torsdags och jag hade en ganska lugn födelsedag.. Kicki kom och överraskade mig med en rulltårta och Lena kom med pizza på em.. Sambon jobbade em och kalaset hade vi redan bestämt oss för att ha på söndagen så det blev fullt ös då istället! :)

***

På fredagen var vi ute med Marleen och Patrik på The roof och åt mat för att fira våra födelsedagar.. Marleen fyller nämligen år dagen efter mig så det är ett himla grattande hit och dit för oss...

***

I lördags var det dags för 40 års kalas hos Lena så då var jag där på kvällen.. Vi blev bjudna på räkor, kräftor och paj.. Hur gott som helst!! Roligt att träffa alla "gamla" jobbar kompisar.. Inte så ofta nu för tiden..

***

I söndags hade vi som sagt kalas för hela slanten och det var såklart jättekul eftersom det var jag som fyllde år! ;) Jag och sambon hade iofs vårt kalas ihop men det spelar ju ingen roll, jag fick ju massor av paket iaf!
För Alma blidde det nog lite för mycket intryck för hon somnade inte förräns halv elva på kvällen! Så hon var lite övertrött!

***

Igår tog jag det bara lugnt och myste hela dagen.. Kändes väldigt konstigt att inte ha så mycket att göra.. Ingen planering varken för marknad eller kalas.. Började sätta in kort från Almas födelse in i ett album och det kändes helt underbart! Äntligen har jag börjat med det.. Mina kort har annars en tendens att läggas på hög.. Självklart hade jag mer kort än vad som rymdes i ett album så nu måste jag snabbt köpa ett till så jag inte kommer av mig!

***


Kram

2 kommentarer:

Morfen sa...

Grattis i efterskott!! Låter som du haft mycket kalas på sistone. Kul! :D
Kramkram

Sara sa...

Tackar! :)