måndag 6 september 2010

Höstmarknaden...










...har nu tagit slut och det har varit så kul! Underbart väder och mycket folk, kunde inte bli bättre..
Här är Lenas fina ljusstakar som hon sålde och självklart tog jag en bild där den inte var helt komplett.. Men Pia har tagit en bättre bild på en av dem där den är helt komplett. Sen hade även Lena med sig andra skyltar och hjärtan...

Pia hade med en massa saker, kuddar, böcker, kort, tavlor, hjärtan, tags, kakfat mm mm.. Hon har så mycket fint som hon sitter och knåpar med hemma..

Jag hade med mig ljuskransar, kransar, nåldynor, smycken, badpåsar, tvålar, peelingar, skedblompinnar klockor mm.


Nu blir det till att städa bort allting tills efter vi fyllt år för till helgen vankas det kalas för mig och sambon.. Och efter det så är det inte långt tills Alma fyller ett år... 3 tänder till har det poppat fram nu så snart har hon hela munnen full om det fortsätter i den här takten... ;)

Kram

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hejsan..och tack för denna gången..så snällt du skriver..:)..och du det där ♥ hjärtat som du tog en bild på var såå läckert.. hoppas du nu får en mysig födelsedag.. och stort grattis i förväg...gissa vad jag gör nu...kika in lite senare får du se ..:)

/kram..Pia/

m sa...

Å söta lilla tjejen. Å vilket fint namn!

/Maria