onsdag 23 juni 2010

Nu är 30år festen över och det blev ett riktigt dunderkalas, precis som vi hoppats på.. Runt 100 personer blev vi och jag hade jättekul! Vi hade mat från Tvällen och ett band som heter Kungens kurirer som spelade för oss.. Vi sjöng och gick på tigerjakt.. Ja, kvällen innehöll det mesta.. ;)

I söndags var det dags för städning och vi höll på i 3 timmar gånger 11 personer..Fast vi kanske inte riktigt gav 100 takt måste jag väl erkänna.. Men tänk att man kan smutsa ner så... Helt otroligt..

I fredags var jag och sambon nere och vägde Alma igen, 5900g vägde hon och vi var helt överlyckliga!! Tyvärr fick vi vårt första bakslag i måndags för då hade hon gått ner till 5830g.. Men vi var lite förberedda för hon har ätit lite sämre under helgen men man blir besviken ändå...
Ska åka ner och väga henne sen igen för att se vart det är på väg...

Annars håller jag på att midsommarstäda nu... Kicki- Jag har städat bokhyllan!! :) Jag har en bokhylla bakom en dörr och den har varit rena katastrofen och nu efter typ ett halvår så har jag gjort den i ordning och det känns mycket lättare att gå in i vardagsrummet! Varför gör man inte sånt med en gång, det tar ju egentligen inte så lång tid! Nej då, man går och tänker på bokhyllan istället "jag borde..." , jag har lagt mer tid till tankar och funderingar på den än vad det tog att göra den i ordning... Hur dumt som helst!


Inga kommentarer: