onsdag 2 juni 2010

Här närmar sig dopet med stormsteg så nu pysslar jag med att vika servetter och baka hela dagarna! Nu börjar jag ändå få läget under kontroll så nu kan jag snart sätta mig ner och njuta av det härliga vädret vi fått... Hoppas det håller i sig så vi får fint på lördag också, även om vi ska sitta inne så blir allt mycket roligare om det blir fint väder på nått vis tycker jag..

Annars har jag inte hunnit med så mycket mer... Tycker mest jag stressat runt å yrat på slutet.. :) Träffat kompisar har jag gjort också och det känns skönt.. Man går i sin lilla bubbla och helt plötsligt kommer man på att det nästan är en månad sen man träffat nån... Dessutom träffade jag och Alma en kompis som vi träffade på sjukhuset igår och det var kul!

Nu ska jag äta lite innan jag gör det sista på servetterna..


Kram

1 kommentar:

Morfen sa...

Vad kul att pyssla inför dopet. Det kommer säkert bli superfint och jättetrevligt. :)