måndag 20 september 2010


Första besöket hos tandhygienisten är avklarad och det gick bra. :) Å så här ser man ut när man sitter i tandläkarstolen! Väldigt spännande var det, vi får väl se hur många gånger som det kommer att vara det...

***

Under veckan som gått har jag shoppat massor av kläder, var så himla sugen på att få en liten ny höstgarderob så det fick det bli! Det blidde allt lite till Almisen och sambon också.. Kunde inte låta bli.. Alma fick en höstkappa och jag vet, det är nog det mest opraktiska som finns men är det nån gång det går att ha det på dem så är det nu..
Så här ser den ut..
Den rosa...

***

Eftersom det är så lite kalas nu i september så passade vi på att ha ett till under helgen.. ;) Mitt älskade syskonbarn fyllde 10 år!! Vart tar tiden vägen... Hon var ju så liten alldeles nyss.. Å jag menar, hur kan hon ha blivit så stor när jag inte blivit en dag äldre??? ;)

***

Igår hade vi familjen Allvin här på lunch, pannkakslunch med rosa pannkakor.. Sambon hade lovat Olof det för längesen och nu fick vi äntligen till det. Super mysigt!
Inte ofta vi ses allihop på en gång så det var verkligen på tiden..

***

Ha det!

Kram

3 kommentarer:

Morfen sa...

Söta tjejen!
Rosa pannkakor? Fixar ni det med rödbeta eller karamellfärg?

♥ Pia... sa...

Hejsan...sicken sötnos det satt där i stolen:)..söt var kappan och söta pannkakor..kan de bli bättre:)..ha de gött..Pia

Ullan sa...

Vilken liten liten pärla du har, söt som... jag vet inte vad.
Kul att shoppa loss. Jag har tagit en paus i packandet inför resan till Italien. Kram Ullan