torsdag 2 september 2010

Höstmarknaden...

...närmar sig med stormsteg och för en gångs skull så är jag ganska klar.. Har lite små saker att fixa i ordning men jag är verkligen inte stressad och det brukar jag vara vid den här tiden.. Nu får vi hoppas att det blir lika härligt väder till helgen och att det kommer mycket folk!
Vi säljer allt mellan himmel och jord, lavendelskorpor, mjuka saker, hårda saker, saker som prydnad, saker som lyser och saker som luktar.. Lika spännande varje år för jag vet inte riktigt allt som de andra har med sig.. :)
Jag har iaf fixat ihop lite hudvårdsprodukter- som är av naturliga råvaror, smycken, kransar och förresten jag kan ju inte avslöja allt här.. Kom till Höstmarknaden i brunskog och kolla vetja!
I det gamla pappersbruket står vi och myser! :)

***

Nu är det snart dax för mig att börja röja undan här hemma, för om det är någon som kan stöka till när hon pysslar så är det jag! Skapar bäst i kaos, så är det bara!!

***

Kram

1 kommentar:

Fru Rehn sa...

Åhh jag vill till höstmarknaden! Jäkla bilhandlare som inte håller vad de lovar, vi tar oss ju ingenstans :(