söndag 25 september 2011

Pyssel...

... tänk att jag kunde få ha en rubrik med pyssel, det var ett tag sen.. Gjorde ett enkelt kort med paket till mitt syskonbarn när hon fyllde 11år. Kände att jag är tvungen till att börja enkelt som bara den nu när det var så länge sen jag gjorde något.

Just nu håller vi på att få ihop allt som har med studier, förskola, jobb och kvällsarbete att göra känns det som. Inte lätt att få ihop allt när man inte är van detta än.

Nu har jag fått tillbaka mina första inlämnade uppgifter från kau och än så länge har jag lyckats fått godkänt och det känns otroligt skönt. Det är så himla kul att läsa igen!

***

Alma har kommit på en ny lek också som hon älskar! Diska kallas den och självklart var det jag som lärde henne. Det jag inte var beredd på var att hon nu vill göra den, inte bara en gång i veckan utan flera gånger varje dag! Efteråt när leken är klar så är både Alma och halva golvet blött.. Tror aldrig det varit så rent på köksgolvet som det är nu... ;)



Alma in action! ♥

***

Kram

1 kommentar:

♥ Pia... sa...

Dä ska börjes i ti :) Sötis te onge du har... syns om några månader då:)..Pia