torsdag 1 september 2011

Min senaste vecka har inte varit den bästa, ur min och min familjs synvinkel... Inte heller jättehemsk, det får ni inte tro, utan bara sådär allmänt tråkigt som det kan bli ibland... Började förra helgen med att Alma fick feber... Inte kul för varken henne eller hennes hariga mamma som blir super orolig när hon får feber.. Jag får ju nästan aldrig feber själv, så jag har inte så mycket erfarenheter av det. (Förutom att det verkligen är jätte hemskt att ha feber)

Mycket att stå i har det naturligtvis varit med jobb, pluggning och en höstmarknad som närmar sig med stormsteg och vad händer, natten till idag? Jo, då... Min tur att få ont i halsen! :( Nu hoppas jag innerligt att det är detta Alma har haft så att inte hon haft någon annan åkomma och blir smittad av mig nu.. Dessutom kan jag ju inte vara sjuk på lördag och söndag.. Höstmarknaden är ju då.... Ja, ja.. Bara jag inte får feber....

***

Nu ska jag snabbt kurera mig och hoppas på att jag vaknar i morgon och att alla förkylningssymtom är borta. Klart dem är!! :)

Kram

2 kommentarer:

Ullan sa...

Krya på dej!
Kram Ullan

Morfen sa...

Hoppas du vaknade pigg och utan förkylning! Kram