lördag 26 december 2009

Oj, vad tiden går fort helt plötsligt.. Hinner ju nästintill aldrig att sätta mig vid datorn och surfa.. först och främst sover vi ganska länge på morgonen eftersom våran dam tycker om att vara uppe på natten.. Sen är det ju det där med att hon är sällskapssjuk.. Hon tycker inte alls om att bli lämnad på en filt i mer än några minuter.. :) Så idag när snön verkligen vräkt ner så var fadern i huset ute och skottade och jag och Alma var inne och myste.. Härligt men som sagt, det blir inte mycket gjort..

***

God fortsättning förresten! Hoppas er jul varit helt underbar! Vi firade tillsammans med sambons familj i stan och tomten kom i år också! Alma hon sov i genom hela aftonen hon.. Jag ch mamma åkte på midnattsmässa i Gunnarskog vi.. En tradition vi haft i några år nu och det är så härligt att avsluta julaftonen så, tycker jag.. Vi kom väl hem vid ett någon gång och jag somnade väl 01,30-02,00 någon gång.. klockan 05,00 skulle vi ge Alma mat och då hade hon dragit ur sonden! Inte lika roligt.. Bara att ringa till Karlstad det och åka dit.. Vi väntade iofs till åtta innan vi åkte men jag sov inget från kl 05,00.. Gissa om jag var trött!

***

Åkte till mamma och pappa och fick julrester på em och då passade jag och sambon på att sova en stund hos dem.. Det var skönt!

***

Nu har jag en lilltjej som är övertrött eller nått så jag måste gå!

Kram

2 kommentarer:

Morfen sa...

God fortsättning och många kramar!!

Anonym sa...

Åh va skönt att ni fått komma hem, förstår att det måste kännas underbart! God fortsättning till dig oxå. Det där med att inte få sova det känner jag igen... suck, min hösgta önskan sen ett par månader tillbaka är att få sova en hel natt.... verkar dock aldrig gå i uppfyllelse. Men guldklimparna e värda det.
Kram Ita