söndag 22 februari 2009

Ibland blir saker och ting inte som man tänkt sig.. Igår hade jag tre saker som jag planerat in, jag skulle fika hos "Anna", åka skidor och gå på kalas. "Annas" dotter blev sjuk, jag fick inte tag på några längdskidor och kalaset blev inställt. Idag skulle jag till en kompis i Sunne på en klädbytardag och även det blev inställt. Inte har jag fått någonting gjort för det! Tycker det är alldeles för kul att få sitta och blogga runt på alla härliga sidor alla har, och vips är det kväll..





Jag har däremot börjat städa lite i mitt pysselrum, men det är så mycket att göra så ibland vill jag bara spy över det.. När vi flyttade hit för över ett år sen så blev de två rummen här uppe "dumpningsplatsen" för alla saker vi inte fick plats med, nu är det tyvärr svårt att få bort den stämpeln..


***


Ha det gôtt!
Kram

3 kommentarer:

Marianne sa...

Hej!
Hittade din blogg via Pia-Vardagsrummet. Kul med en värmlänning till. Såg bilden på kryddstället. Nästan ett sådant har jag men mitt är på andra hållet. Jag älskar det. Det kommer från min mormor och morfar.

Home No.1 sa...

Hej har också en salig röra i arbetsrummet men det är så litet och blir fort så rörigt!
Kram Annica.

Lena sa...

Nämen du...så det blev, snacka om antiklimax!! Lillstumpan är bättre, jag har faktiskt åkt skidor idag...AJ...vad jag har ont i benen och nu sitter jag och glor på datorn!!! Saknar dig!! Kram // Anna ♥