lördag 24 januari 2009

Veckan ha gått superfort, jag har nästan inte hunnit vara hemma någonting! Var och hämtade soffan i onsdags och gissa om allt blev sent. Först höll vi på att inte få in alla möbler i släpet (svärmor hade också köpt en soffa) och sen när vi skulle få in soffan i hissen där dem bor, gick den inte in i hissen. Fjärde våningen bor hon på så det var bara att bära förhand det!


I torsdags var jag och hälsade på mitt gudbarn och hennes mamma, det var verkligen en sten som lättade från mitt hjärta för det var så längesen jag var och hälsade på dem. Som sagt tiden bara rinner iväg ju! När jag kom hem så började vi göra i ordning för soffan och då passade såklart inte soffbordet till soffan.. Så igår tog vi oss en tripp till fabrikslagret men de hade tyvärr inget bord som vi ville ha. Som tur var visste jag att mamma och pappa hade ett som jag tänkte vi kunde låna så länge och det gick bra.







***

Ha det bra och blås inte bort!
Kram S

4 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej..sicken fin soffa..roligt att få piffa till det nu då..tur det fanns ett bord i gömmorna åt er,,ja du verkar ha mycket runt dej nu..läste ANNAS inlägg igår OCH då inser man vilken snärjig tid man lever i hihi..¨må så gott igelkott..PIA

Geta sa...

Vilken fin soffa! Gardinerna gillade jag också! Jag fattar inte heller vart dagarna tar vägen det bara rusar på tycker jag. det är svårt att ta vara på nuet.
Kram.

Lena sa...

Men du...så fint det blev...superbra!! Jag kommer och provsitter ngn dag!! Kram Anna ♥

Anna sa...

Ser jättefint ut! Vi har ju ännu ingen soffa i vårt nya lilla bo men snart så! :) Hoppas allt är bra med er annars...

Kram Anna