tisdag 27 januari 2009

Helgen gick väldigt fort som vanligt! I lördagskväll kom Maria hit och vi festade loss och hade jättekul! Marleen skulle varit med hon med men hon fick tyvärr förhinder.. :(
Vi sjöng lips och pratade en massa, sen blev det Tikiroom.
Mycket folk var det men väldigt mycket okänt fôlk.




I söndags gjorde jag inte så mycket men jag fick äntligen bort alla julsaker!
(En sten lättade från mina axlar)

Nu ska jag gå och äta och sen blir det att fortsätta på en Lo som jag börjat på, får se när den blir klar men ni blir de första som får se :)

***

Kram S

1 kommentar:

Lena sa...

Halloj!! Härlig bild...kul!! Jo tack jag är bättre...har jobbat idag. Skönt. Fick sms från Jenny idag och de var supernöjda med korten och de hade fått många kommentarer att de var fina...så allt lugnt!! Bara så du vet!! Kram Anna ♥