måndag 17 november 2008

Massor

..av skrattoch glädje tårar har det blivit under helgen! Jag "Anna" och Pia har gjort massor av godsaker. Saffranskola, pepparkakskola, knäck, mintkakor, mârtensgodis och några kakot med vårgårdaris har det blivit som vi ska ha med till helgen. Lördagen hann vi med hur mycket som helst och söndagen blev lång... Igår när jag kom hem var jag hur sleten som helst!



Allt smakade underbart även fast det kanske blev lite för mycket provsmakning på lördagen.. fast på söndagen hade jag glömt bort det! :)

3 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Haha såå sleten var inte jag:)..gjorde en omgång med kola ..som jag förövrigt springer mellan bloggen och inpackning av kolan nu..Blir öläääängre och läängre turer te datorn kan jag säga...fina bilder du ..ojj..så nu snor jag liiite av dej..PIA..

åå..ja, just de...såg dej ju i skogen ..och fick lite historia om dej av kollegan jag hade med mej:)!!!

Anonym sa...

Det såg riktigt smarrigt ut! Jag föstår att du inte orkade med någon promenad i söndags...haha. Men kanske någon annan dag denna vekan? Annars ses vi ju till helgen, då kommer vi och hälsar på dig och handlar:)

Anonym sa...

Du vet det finns ju allergihundar. Labrador är inte det men det är ras som de flesta allergiska tål ändå. Min kusin är allergisk men funkar bra med honom =)
Kram