lördag 19 november 2011

Godmorgon!

Här sitter jag i den härliga gryningen och myser med en tekopp... Vad gör jag uppe så tidigt då? Jo, idag är det den årliga julmarknaden i Brunskog som kommer att förgylla min dag! Då får man ju inte försova sig! (Även fast detta var i tidigaste laget) Nu har jag iaf packat alla skorpor och jag kan sitta här och pusta ut lite.... Hoppas att det blir mycket folk nu idag och att vi säljer bort allt vi har med oss! :)

Den här veckan har varit allt annat än lugn, skolarbete, jobb och julmarknad är inte en så bra kombination, iaf inte om man ser ur ett tidsperspektiv. Önskar att jag hade många mer timmar på dygnet men ändå så är det värt det, på nått konstigt vis.. Allt har sin egen lilla charm...

Återkommer med bilder från idag, förhoppningsvis ikväll... ;)

Kram

Inga kommentarer: