söndag 26 juni 2011

Utan bilder..

... Japp, blir ett inlägg utan bilder idag med... :( Igår skyndade jag mig upp till datorn för att få kolla alla bilder som vi tog nu under midsommar och vad tror ni händer? Ingenting! Blev supersvettig innan jag fick tillbaka kortet in i kameran, men där kunde jag konstatera att bilderna var kvar på minneskortet iaf. Puh! Någonting har alltså hänt med datorn... Typiskt.

Hoppas alla har haft en trevlig midsommar iaf! Det har vi haft med glada vänners sällskap. I fredags var det dags för vårt midommarfirande här i Perserud och vilken tur vi hade med vädret!! Solen sken när vi dansade och det var riktigt varmt och skönt. Precis när alla packade ihop picknick korgarna så började det regna.
I år var vi hemma hos Mikael och Kristin och vi åt sill, grillat kött och rökt fisk. Lite av varje men det var så smarrigt!
Alma och Elin sprang omkring och lekte och vi hade det jätte trevligt!

***

I går blev det också en mycket härlig dag! Jag blev bjuden på 11 kaffe hos Kicki och sen blev jag i princip där hela dagen, bara hemma i kanske en halvtimme och åt mat.
Blå lagårn hade invigning så vi stannade för att vara med på den och sen strax efter 3 gick vi ner rill Kickis brygga och där tog vi oss lite vin och åt ost, kex, vindruvor och jordgubbar! Så mysigt hade vi. Vi gick ner dit för att det var bröllop här i Perserud igår och brudparet skulle åka flotte förbi Kickis brygga så då passade vi på att få se en liten skymt av dem.
Efter det gick vi hem till Cajsa och avslutade kvällen där, så jag kom hem vid 24 och somnade så fort jag la huvudet på kudden.

***

Kram

Inga kommentarer: