måndag 11 oktober 2010

Vilken underbar dag väl? Jag bestämde mig för ganska tidigt i morse att jag och Alma skulle gå och hälsa på morfar i skogen... Alma satte jag i den nya "ryggsäcken" hon fick i födelsedagspresent och sen var det bara att gå.. Ja, jag kom inte långt förräns jag tyckte att det var väldans jobbigt, att det sen bara var uppför gjorde inte allt lättare.. Men tillslut kom vi fram och jag var alldeles slut! :) Vi vilade en liten stund och jag fick varm saft av pappa, smakade hur bra som helst i den härliga höstluften. Sen var det bara att promenera hem igen men som tur var gick det fortare hem eftersom det nästan bara var nedför.. Nu sitter jag här med ont i det ena knäet och jag är helt slut, men det var det värt! Himmel vad härligt!
Alma har snart sovit i två timmar nu så hon blev ganska slut av utflykten hon med! :)

***

Igår var vi i Karlstad och hälsade på en familj vi träffade på sjukhuset förra året som vi fortfarande håller kontakten med. De håller på att renovera ett gammalt flerfamiljshus och himmel vad fint det blir och vilket jobb de lagt ner! Hade tänkt tagit en massa bilder men självklart glömde jag bort det.. Typiskt mig.. Hade ju varit kul att få ett kort på Alma och Wenke iaf men men.. Vi får ta det nästa gång!

***



Kram

Inga kommentarer: