torsdag 11 mars 2010

Denna vecka har gått fort som bara busen! I helgen hade vi några kompisar här som vi träffade på sjukhuset och det var så kul att träffa dem igen, vi har inte sett dem sen i oktober! Alma har varit tyst en vecka nu, hon har inte jollrat någonting men igår började hon igen och i morse väckte hon mig och sambon med att prata! Så himla go! Hemsjukvården var här igår och Alma hade gått upp 230g på lite drygt en vecka.. Äntligen går hon upp lite mer igen.. Nu väger hon 4830g så nu får vi hoppas att hon fortsätter gå upp med stora steg!

Vi var på antik och samlarmässan också i helgen.. Blidde inget köp där för jag tycker de tar ut så in i bomben.. Åkte vidare på en annan samlarmässa och loppis och där fann jag mig en låda.. Jag har faktiskt ingen sån låda... :) Ska lägga in bild på den när vi får hem våra nya datorer.. Köpte mig en dator med all in one.. Jag har alltid velat ha en dator som inte tar så mycket plats men som har ett eget tangentbord.. Å så fann jag den, kan inte bli bättre..


Pysslet ligger väldigt på is nu men jag är super sugen att få börja.. Bara det att jag inte hinner med... Men det blir nog bättre snart, inbillar jag mig... ;)

Ha det!


Kram

1 kommentar:

Morfen sa...

Skruttan, vad bra att hon ökar på vikten nu och skönt att hon jollrar igen. Säkert har hon varit upptagen med att upptäcka något annat den där veckan hon inte jollrade. *s* Kraaaaaam