fredag 31 juli 2009


Ja, när man nästan inte får se någon sol på hela semestern så får man väl visa en lo som gör att man iaf får lite sommarkänslor... :)
Tre inlägg på samma dag, inte ofta jag lägger in men jag ligger så långt efter med att visa mina lo:s så idag fick det bli så..

Idag är det min sista semesterdag, måste säga att det hänt en del denna semestern!

  • Jag har varit på ultraljud
  • Hjälpt syrran att flytta
  • Scrappat
  • Varit i Dalarna
  • Träffat kompisar och släkt
  • Plockat blåbär och svamp
  • Bakat
  • Läst
  • Varit på loppisar och auktion
Och sen får man ju inte glömma vädret! Tror aldrig jag haft så här dåligt väder på min semester någonsin... Men jag har haft det bra ändå!


De två senaste dagarna har det inte hänt så mycket.. Igår var vi nere på stan och åt på Thai restaurangen tillsammans med några kompisar. Åkte sen en snabb sväng till Charlottenberg och köpte tejp, ja tro inte jag är tokig nu när jag åker ända dit för att få tejp, men den skulle vara dubbelhäftande och syrafri..
Efter det åkte vi hem till mamma och pappa, där fick vi glass, blåbär och kaffe -Mums!
Satt hos dem i flera timmar och bara pratade så innan vi kom hem var det kvällen!

Idag har jag pysslat ihop tre sidor på förmiddagen och sen åte vi in till stan och åt mat på Café Cupé tillsammans med svärmor och svägerskan.. Annars har det inte hänt något mer tror jag... JO!! Det har det! Vet ni vad jag vaknade av igår morse??? Jag kände en spark på utsidan av magen! Det var så himla häftigt så jag kunde inte somna om efter det, vaknade halv sex... :)


***

Kram

3 kommentarer:

Morfen sa...

Det är min sista dag på semestern också, det känns lite vemodigt, särskilt när det varit så urdåligt väder att man undrat om det varit höst hela juli. Du har en härlig tid framför dig med bebis och allt och få vara mammaledig, jag tyckte att det var en fantastisk tid och saknade inte jobbet ett dugg. Tre layouter också!! Jättefina, kanske det bästa med det dåliga vädret att man har haft ork att pyssla. *s* Kramis!!

Pillargontanten sa...

Vilka fina kort eller vad det heter du gör, ja du vet vad jag menar :O)
Tråkigt att din semester är slut, men den har ju som sagt varit minsta sagt händelserik :O)
Hoppas sista helgen blir bra i alla fall...

E sa...

Vilken härlig Lo, verkligen sommarkänsla! Spännande med bebis i magen, måste va hur häftigt som helst att känna hur den sparkar:)
Kram