tisdag 20 januari 2009

Helgen..

.. har gått superfort! Hann inte med nästan någonting alls hemma! Lite pinsamt är det att alla julsakerna fortfarande står i ett rum halvpackade... Men jag behöver inte vara orolig, de ligger kvar... :)

Jag och "Anna" har fått en beställning på inbjudningskort till ett bröllop, så söndagen tillbringades i mitt kök hela dagen. Vi blev klara och det känns jättebra med resultatet! Kommer allt någon bild på kortet lite senare men jag vill inte lägga ut dem här före gästerna har fått dem.

Igår var det jobbdag igen och det är så kul att det kom snö! Jag blir minst lika glad som barnen när det snöar, hoppas hoppas att den får stanna. (Känns inte så lovande just nu, regnade när jag körde hem, men det är en annan sak!)

I morgon ska jag, sambon, svågern och svärmor åka till Karlstad och hämta hem soffor till våra hem. Äntligen har vi bestämt oss för en soffa, vi är ganska trötta på vår gamla, den är så hemsk. När vi fyttade till vårt förra ställe gjorde vi upp att den soffan absolut inte skulle lämna det huset, men flyttat har vi gjort och vår gamla soffa har vi haft kvar...
Så kan det bli! :)

***

Ha det bra!
Kram S

3 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej..åååå vad spännande..vad blev det för soffa då..vilken färg:)..nyfiken nyfiken....kram..PIa

Lena sa...

Det ska bli kul att se vilken soffa det blev!! Kram på dig!! // Anna ♥

Anonym sa...

Hej Sara! Är du ute & leker i snön idag eller:) Visst får vi försöka ses nåt innan ja åker till södern! Hoppas du får en skön helg! Kram