söndag 7 december 2008

Himmel..

vad tiden går fort! Har försökt gjort en liten bloggrunda nu på morgonen och jag förstår inte hur alla hinner med allt! Ni är så duktiga! Den här helgen har det blivit lite allt möjligt.. Jag var ledig i fredags och då var jag och en kompis i Karlstad och julhandlade lite, sen på kvällen var det fest, fast jag orkade inte följa med ut.. I går blev det lite allt möjligt jag bakade lussekatter, gjorde ischoklad, städade och gjorde halsband.




Känns skönt att lussekatterna är klara, det blev ett litet infall jag fick igår när sambon var ute. Började baka runt halv 10 igår kväll...

Ha det bra!

Kram S

4 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Men se där ja..du är allt bra duktig själv..lussekatter..har jag inte gjort..knäck ..det har jag inte gjort..halsband..det har jag inte gjort..men vad i hela friden HAR jag gjort då:)..jo jag har varit sjukskriven en hel vecka..varit till lissebergs julmarknad...sissådär...inte varit på fest..inte handlat färdigt..snacka om att bli stressad...hinner inte skriva mer....heej..PIA

♥ Pia... sa...

oopps ischoklad var det visst:)

Lena sa...

Hoppsan vad du varit produktiv...härligt!! Jag har plockat med tvätt och lite annat idag...lugnt och skönt. Kram på dig!! // Anna ♥

Anonym sa...

Vad gott det där såg ut, jag har också bakat idag. Men bara lite julgodis... :-)